Monday, May 2, 2011

Sex: Apa Yang Perlu dan Tidak!


assalamualaikum dan salam sejahtera... first of all, bagi pembaca yg membaca post ini sila pandang ke sudut positive dan bukannye kuning.... 

sebenarnye cerita ini lama dah saya sampaikan kepada rakan2 saya even saya belum kahwin, ini adalah hasil pembacaan buku ilmiah dan sudut kesihatan bedasarkan amalan nenek moyang kita dan Islam.. so i will share with you the knowledge that i get: (jangan malu atau segan, just information.)

Berjimak/Bersetubuh/Sek, perlulah dimulakan dengan rabaan seperti dibawah ketiak, bahagian leher, payudara dan lain-lain. Kemudian bercumbu-cumbuan, mengucup bibir pasangan. And most importantly pasangan hendaklah dalam keadaan bersih dan harum. Ada hadith menyatakan; Rasulullah SAW melarang melakukan hubungan kelamin tanpa bercumbu-cumbuan terlebih dahulu. (malu plak aku nak sambung bab seterusnya)

The next thing is about how you do it?, ya sudah pasti ramai yang melihat porn, karmasutra atau ape2 risalah atau bahan bacaan tentang posisi prilaku sek, namun masih lagi yang tidak memahami akan bahaya posisi tersebut termasuklah bakal anak yang dilahirkan hasil perhubungan halal tersebut, maka akan saya huraikan berdasarkan kitab2 yang diperolehi hasil bacaan saya:

Berjimak melalui DUBUR/Anal:
sesungguhnya ia adalah HARAM dilakukan, hasil perbuatan ini bakal mendatangkan penyakit (AIDS), menghitamkan muka, menggelapkan hati, jiwa, hilang nikmat dan rezeki, melenyapkan perasaan malu (no wonder gay makin menjadi2 sebab taktau malu), MENIMBULKAN PERASAAN BENCI ANTARA SUAMI ISTERI.

Berjimak secara BARING/Side-by-side:
mendatangkan sakit hendak membuang air kecil, mendatangkan kudis pada zakar dan mendatangkan bongkok.

Berjimak secara BERDIRI/StandFxxking:
mendatangkan sakit pinggang, merosakkan syahwat, melengohkan lutut.

Berjimak seperti BINATANG/Doggystyle:
melahirkan anak yang buruk atau hodoh rupanya serta berperangai jahat.

Berjimak secara ISTERI DI ATAS/Women on top:
Mendatang kudis.

Berjimak tanpa BERCUMBU-CUMBUAN/Hardcore:
Melahirkan anak berperangi jahat dan buta mata hatinya.

JIMAK YANG TERBAIK IALAH:
Bertelentangkan si isteri dan berbantalkan kepalanya, naikkan kedua peha ke bahagian dadanya, kemudian dijimakkan dan hendaklah kedua-duanya bersama-sama menggerakkan tubuh badan.

Ada lagi sunat-sunat dilakukan sebelum berjimak seperti dimulakan dengan Bismillah.... dan doa agar diberikan cahaya mata yang baik, namun mohon maaf kerana buku tersebut saya lupa tinggal dimana, diharap anda dapat berkongsi ilmu dan pandangan, dan SILA RUJUK KEPADA ULAMA DAN PAKAR KESIHATAN BAGI SEBARANG KEMUSHKILAN.
Sekian Wassalam.

3 comments:

  1. err. okay, tak mahu baca. tak nampak tak nampak. -__-"

    ReplyDelete
  2. sarah singgah tekan nuff :)
    nanti sarah post entry sal Kopi O Pert yeah :)
    watch this http://inibelogsarah.blogspot.com/2011/05/betul-ke-osama-bin-laden-da-mati.html

    ReplyDelete
  3. kalau da isteri kat bwh, peha da smp kat bdn die, camne die nak gerakkan bdn? pergerakkan camne tu? cer citer,cer citer, demo terus ke...hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...