Monday, May 16, 2011

Jom Tolong Bumi, Just Hantar Email Bantahan je.. PLEASE....

Untuk pengetahuan semua pembaca, India bakal membina PUSAT NUCLEAR TERBESAR tak lama lagi. Kat mane kat sini, Jaitapur, sila lihat di map ini:


apa masalahnye kat sini... masalahnye ialah:
1, ia terletak di Lingkaran Api Pasifik, atau kita boleh kata sebagai kawasan yg sering berlaku bencana, terutama sekali gempa bumi. Dan selepas kejadian di Fukushima, Japan, mereka masih lagi nak buat teknologi nuklear ni, TETAPI DORANG TAK CUKUP WANG! So, sekarang mereka sedang mengumpul dana dari HSBC (bank) dan BNP Paribas. So sekiranya anda berminat untuk menghalang atau membantah pembinaan teknologi nuclear silalah kunjungi:

hanya dengan menghantar E-mail, mane le tau kot dapat membantu dalam usaha sama GREENPEACE bagi membantah pembinaan teknology nuclear dan mengharapkan dana itu digunakan untuk teknologi tenaga hijau.

saya mengharapkan kerjasama dari anda, sekiranya anda sayangkan alam sekitar dan makhluk bumi ini, maka bersama-sama kita menghalangnya. Bukan menghalang pembangunan, kerana masih ada alternatif lain bagi menjana tenaga berbanding NUCLEAR! Please support your environment.
(GREENPEACE merupakan badan bukan kerajaan yg bertindak sebagai pencinta alam, dan mereka juga membantu Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu, dalam usaha sama bagi menjaga alam sekitar dan GLOBAL WARMING. Dan sekiranya anda seorang yang membaca yang jutawan, Greenpeace sedang mengumpul dana bagi membina kapal RAINBOW WARRIOR yg baru, sila layari laman ini: http://www.greenpeace.org/international/en/about/ships/the-rainbow-warrior/ )

sekian, kerjasama anda amat kami hargai.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...