Wednesday, May 11, 2011

Cite Priest - 3D - DoTA - Bola!

Assalamaualaikum dan salam hormat...
dipagi yg mulia ini Kopi nak cite la sikit... selepas berjaya memenangi tiket wayang dari Nuffnang, maka bermula post ini...


Cite Priest
lepas bayo bil letrik aku pun p la pekena ROTIBOY, dah lame tak makan.. then bergegas ke Mid bagi mendapat tiket free tuh.. maka melihatlah cerita tersebut... mula2 cite ni aku takut gak nak tgk yela kot2 terlampau keagamaan sangat.. tapi bila dah tengok... Its ok je la.... kesuleluruhan cite ni memang total pasal vampire dan paderi... klu korang tengok cite ni maka korang bleh la tau asal usul vampire Twilight macam Alice yg cun tuh... nape tak terbako bile kene cahaye matahari, kenape mate warne emas, kenapa kuase die superb... sebabnye.. minum darah RATU VAMPIRE tapi tak mati.. hehe lawak tol plus mengarut, namun disebalik kisah ini kita dapat adaptasikan dengan kehidupan kite, yela dalam cite ni KETUA PADERI kate sape melawan church maka melawan Tuhan... dalam filem ni hero die merupakan taat setia kepada church namun, church telah membelot rakyat dan membohongi rakyat agar taat setia rakyat kepada church... so tgk la situasi dunia kita masa kini adakah mereka yg berkuasa itu boleh dipercayai atau kita yg telah dibonekakan oleh mereka agar mereka sentiase kekal diatas... (terpolitik sudah!).. end.

3D
mudah simple dan tertipu, kecoh kawan aku kate ni tiket free 3D tapi hanyalah double D sian Jnol yg blanje aku popcorn, thanks!


DoTA
selama hampir 6 bulan aku menghilang dari dunia DoTA, maka bermulalah kenooban (sengal/tidak hebat) dalam bermain DoTA, 1 menang 2 kalah dalam bergu campuran MACI (Malay+Chinese).. ape yg terbaik, Bara (character game) aku dah mula mengganas, tapi yg peliknye, hero baru xramai yg gune mase aku main selama 3 jam dalam battle lan... sedey cume yg aku nampak, Shadow Demon (character game) sudah berubah, dari bongkok sabut kepada gagah tuff perkasa.. lol


Bola
jujurnya aku tak minat bole, sebab aku besar dan tak hebat bermain permainan itu, namun aku suke tengok bola yg event besar2 bile bersame rakan2 baikku sebabnye boleh tengok gelagat ramai umat manusia + cuci mata. pagi tadi lepas kami berDoTA, maka berBOLA, Man C v Totham (ni name singkat yg member aku kasi) secara kesuluruhan, memang nampak Totham gila nak score yela nak kasi seri, dan membuat penyokong Man C gundah gulana sebab dorang nak Man C menang agar tiada ganguan untuk ke Champion League... wah aku dah pandai cakap pasal bola.... ok semalam Tevez masuk lamabt, klu die masuk awal konferm boleh score lagi byk, setakat gol tunggal Man C yg berpunca dari lantunan bola dari kaki pemain Totham  Peter Crouch watpe.. hehehe bajet sial aku nih, macam power lak... so pagi tadi Man C menang 1-0.. (Kenapa liga dorang macam power, dengan cara permainan dan penyokong yg gah.. Bola Malaysia macam mane???)

so semalam adalah hari yg agak penat, n today nak sambung Cinema Mania.... jom layan THOR kat ALAMANDA, ada sape nak ikut....? hehehe

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...