Saturday, April 16, 2011

Kisah Lighter Girl + Bruno Mars + Mr T = Just a Dream! aduyai


salam minggu sekalian umat manusia...
today not about politics but more about me n my dream... bukan dream = impian tetapi a real dream..
the story macam ni lah....

1145pm 13/4 Cempaka, Pondok bawah pokok pelam dan nyamuk..
alkisah sedang au online pada hari tersebut.... macam bese r kawasan yang byk nyamuk jadi tempat tumpuanku untuk online yelah ape nak buat class dikunci nak wat research plus berblogging terpakse berkorban.. napela kelas kunci, takde bilik khas macam club2 lain, yela dtg u just nak blaja n tak berminat nak berclub so jwpannye merempat la bile class dikunci...
tapi yang aku nak cite bukan kisah class kunci tapi kisah gadis lighter... mase sampai pondok cempaka memang dah prasan ada group of student yang study semua gadis cume sorang je lelaki... dorang pun merempat jugak cuma merempat berhampiran class but still ada nyamuk.. huhu.. tetibe sedang aku berblogging dtg la gadis lighter tuh... "tumpang tanye ade lighter tak? skali aku pandang... aduyai.. jantungku berdegup pantas..(ala-ala hindustan skit) pergh aduyai lemah aku dibuatnye... sampai skang till ingat wajah minah tuh... sambung "nak pasang ubat nyamuk.." pergh bestnye dengor suare die.... dan gadis lighter berlalu pergi... kembali semula tetibe aku blushing (gile tak malu aku nih) die kasi balik lighter tuh then.. habis macam tu je... (nape la aku tak posing depan die o mintak no tepon.. aduyai.. lepas lagi... berangan jela..)

3.00 am 14/4 balik rumah aku pun nak la tido... 
sambil nak lelap tu aku main PSP jap... tetibe bunyi bising di dapur.... ape la kaco aku kali ni.. nak kate aku kaco tempat makhluk lain tak pun, kaki dah basuh.. semua ok.. tetiba mucul di tingkap..... BESAR, BERBULU, SIAP ADA EKOR... la MR T IN DA HOUSE.. dah setahun setengah duk sini baru muncul... yg pelik MR T tenung aku dan aku tenung MR T tuh... die buat bodoh je... terfikir aku klu aku campak bantal kang jatuh plak MR T atas badan kawan aku yang sedap tidur tu kang naye je klu die gaduh ngan MR T, mau maut dibelasah sampai hancur.. so aku biar je.. then die blah sok tenghari aku berjaya menghalau MR T dari kawasan ku... (pelik macam mane la TIKUS bleh sampai kat tingkat dua pusat komersial sek 7 shah alam nih)...

14/4 bangun pagi nak p class...
first time aku bangun pagi dengan keadaan yang gumbira siap bleh nyanyi lagi lagu BRUNO MARS - AGAIN.... mane taknye... aku mimpi dowh.. mimpi BRUNO MARS... bukan nak bangge just teruja macam mane mamat ni bleh masuk dalam mimpiku, klu gadis lighter takpe la jugak (hope gadis lighter tu takkan muncul dalam mimpi aku sebab org kate klu org yg kite berkenan tu muncul dalam mimpi so takde jodoh... no wonder la...aduyai..) yang best pasal mimpi ni macam bese r macam mane bleh jumpe korang tanye yang buat mimpi aku tuh,.. tapi yang penting dalam mimpi tuh dengar 2 lagu favorite aku oleh BRUNO MARS - AGAIN & RUNAWAY... xpenah aku bangun bising dan kecoh macam tuh.. heheh

14/4 9.15 pm
kali ni aku buat persediaan dan dibantu oleh Pokcik agar cube dapatkan no Gadis lighter tu, kate dei "klu awek tuh tak bagi xpe r ko bleh cube lagi.." (aku terfikir betul gak tapi aku terfikir semula gila malu tuh, mau tak tebal muka...) persediaan yang aku lakukan kali ni lain, aku bawak 3 lighter, 1 warne hijau muda, satu lagi warne hitam dan lagi 1 warne pink.. dan dalam angan2 aku andai kate gadis lighter tu muncul aku akan kasi yg warne pink tu yelah gadis kan suke wane pink... sampai je cempaka aku nampak die... gemuruh sebentar.. die siap duduk kat pondok yang aku duduk tu so bertambah exited tapi malang menimpa bila parking penuh.. jadi terpaksa pi park kat atas.. so jarak memisahkankan impian aku.. uhuhuh.. tapi asal aku turun je beli junk kat bawah aku usha gadis lighter tu, skali ubat nyamuk die dah terpasang... maksudnya die tak perlukan lighter dan tak perlu aku nak saje2 nak kasi kat die..... aduyai...... 

so malam tadi 15/4.. masih mengejar impian yang sama namun gadis lighter tak muncul dan takde pun tempat bese... maybe die kuar p date ke takpu balik jumpa family die.... xpelah maybe bukan die... so what am i suppose to do, RUNAWAY and AGAIN keep on searching.............................. aduyai..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...