Tuesday, March 29, 2011

Rahsia UiTM Jadi Popular (ALERT!)

UiTM atau nama panjangnye Universiti Teknologi MARA memang tak lekang dari bibir orang ramai, pelajar, keluarga, rakan artis, media dan ahli politik, semua cerita mengenai UiTM. Jika anda ingin tahu, UiTM dijaga kerana ia adalah hak dalam Artikel 153 dalam perlembagaan Malaysia. UiTM adalah hak Melayu dan Bumiputera so dont mess with UiTM.. so macam mane UiTM ni popular? klu nak tahu sila lihat gambar dan penerangan berikut:

Pertama dari segi YURAN.. UiTM adalah Universiti AWAM yang PALING MURAH di Malaysia


Kedua bilangan CAWANGAN yang sgt banyak, hampir setiap negeri di Malaysia ada UiTM


Ketiga banyak Artis kelahiran UiTM even berbeza dari course yang diambil


Keempat confirmlah education yang bertaraf WORLD CLASS and ia terbukti ok!


Kelima atau terakhir ialah carian di GOOGLE ialah about 5,640,000 results (0.05 seconds) termasuklah dari yang baik ke kurang senang (ie: WHINE UP ni semua punca dak2 uitm yang tak berdisiplin) lalala...


maka dengan itu jika anda salah seorang pelajar UiTM jagalah tatasusila tu, bile dapat kolej jangan la nak complaint je ingat la UITM U PALING MURAH DI MALAYSIA, klu dah kaya dok la luar , beri la kemudahan tu kat mereka yang memerlukan.. pastu klu yang complaint pasal TRAFFIC JAM kat UITM tu jangan la complaint gak.. dah kate student ramai, yang kaya raya bawak kete campur ngan staff ngan lecture, makcik cleaner, tukang kebun memang la jam so naiklah bus.. klu dah bangun lambat salahkan diri sendiri... so buat mereka yang bakal masuk UITM terima la U ini seadanya jangan nak complaint2 ingat U ni MURAH dan MEREKA YANG BERSTATUS MALAY AND BUMIS je dapat, syukur r skit! klu nak sangat kemudahan yang power2 MASUK LA UNIVERSITY SWASTA WEI, JANGAN SEMAK KAT UITM! UiTM untuk membantu mereka yang memerlukan bukan yang KAKI COMPLAINT!

SAYA SAYANG UITM dan UITM DIHATIKU sekian.

5 comments:

  1. UITN di hatiku..slogan terbaik UITM..hehe

    ReplyDelete
  2. saya sayang UUM... kekekekek..

    tempat2 menuntut ilmu semua bagus2.. bukan pada nama kita pandang.. pada ilmu yg kita dapat.. :)

    ReplyDelete
  3. yup! nie x-student uitm sokong 100%...hahahaha!

    sape yg nak jadikan uitm tu universiti utk setiap bangsa? menuntut keadilan kononnya? bodoh!!!

    ReplyDelete
  4. UiTM dihatiku gak..hahaha! menyampah dengan anak2 orang kaya yang masuk UiTM, pastu buat UiTM macam Uni bapak diorang..apelah salah naik bus jenama Mercedez, siap ada driver lagi..haha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...