Tuesday, March 1, 2011

Bila Aku Tgk SEJUTA CINTA MARSHANDA..TV3



assalamualaikum,
Apo kabar org Ipoh dan seluruh Malaysia.. hahaha aku rasa mcm artis lak, padahal bukan org baca pun post aku nih..lol

so ari ni nak cite la skit, baru habis class ganti berkobar-kobar la nak p karoke kat Green Box tapi terhalang cause member aku nih ada test, so xjadila.... jadi dengan rasa sedih dan dukacita balik la aku ke rumah sewa. tiba di rumah ape lagi dah xda class layan la tv, cite Sejuta Cinta Marshanda (klu salah tajuk sorila ye), slalu time kat rumah ngah cuti tgk cite nih ngan EMAK ku, tapi kat rumah sewa layan la sorang2...

last aku tgk cite nih mase tu ibu tiri CACA ngah masuk penjara n bapak die jumpe CACA.. skang aku tgk dah jauh aku tertinggal... Dorang dah wat DNA rupanya, semngat la aku tgk tadi.. kot kot terbongkar rahsia yg Caca tu memang anak org kaye.. ngah sedap tgk nih, bleh plak ad kebakaran la.. pastu bersambung... Hasil DNA x tau lg... hampeh tol..

So conclusionnye.. cite drama memang best klu tgk yg dah ada semua episode.. so klu korang ad cite nih sampai habis gtau la link die, aku nak download... sebab cite nih agak spastik dan meleret-leret, biasela cite drama, semua melerek.... 

(p/s: better tgk cite lagenda cinetron, mcm Kera Emas ke, Puteri bunian ke, ala cite Indonesia yg time cuti skolah tuh.. layan wei siap ada magic magic lagi.. hahaha)

1 comment:

  1. tak layan sangat citer indon ni, sebab citernye panjang sangat..T_T

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...