Wednesday, March 23, 2011

Arrrgh Tidak... Nuffang Kenapa Buat AKU Macam ni......


Al-kisah.......
tadi baru skali lagi rakan2 blogger aku kecoh pasal tiket wayang free from Nuffnang....
actually semalam aku join Contest Nuffnang pasal free tiket tayangan khas cite HOP iaitu kisah animasi berkenaan Bunny and Easter Day... so aku pun join la...
syarat die just tinggallkan comment paling kreatif... (oleh sebab kalah terbukti aku memang tak kreatif)... so ini contest aku yang ke-3 semenjak Join Nuffnang...
so aku pun taip la comment aku...
soalan: Jika anda bertemu Easter Bunny, berikan 5 coklat yang anda mahukan:
Jawapan aku:
1) 2-kupang = gula-gula udang sebab ada plastic cair... 
2) se-kupang = gula-gula madu ngan asam boi sebab ada asam boi disaluti madu. 
3) 4-kupang = gula-gula hantu sebab die boleh warnakan lidah.. hahahaha 
4) seringgit 3 kupang = coklat masak sebab bleh buat almond london banyak-banyak... puas makan. 
5) seringgit 5 kupang = coklat biskut TORA sebab ada mainan dalam tuh! 
jadi semua sekali RM 3.50.... same dengan nasi lauk ayam kat Medan Sek 7 Shah Alam... hahaha

so skang aku sedih sebab 3 time straight tak dapat. sampai ati Pak Nuff ni... kenape buat saya macam ni... KENAPEEEEEEEEEEEEEEEEEE! (dengan penuh perasaan)... jom jerit sama-sama.... KENAAAAAAAAPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
sekian.

2 comments:

  1. meh aku tolog jeritka.... KEEEENNNNAAAAPPEEEEEEEEEEEEE??????????

    ReplyDelete
  2. kenape? kenape? kenapeeeeeee? <cara sebut mcm zizan raja lawak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...