Saturday, February 12, 2011

Sekitar Karnival WOW Putrajaya...


Assalamualaikum... 

hahaha petang tadi start kul 4.30 sampai la 4.05 am (12 feb) memang aku jalan sakan ngan member aku... bermula la perjalanan ke SERENDAH gi mandi air terjun, pastu ke MINES tgk tasik walaupun dah tutup.. pastu ke Putrajaya tgk Karnival WOW then pergi ke karaoke di quality hotel kat shah alam... duit pun mengalir macam air paip je.. kejap2 pk mane p duit aku nih.. heheh


Mase Hujan Perform!.. WOW!
tapi ape yg aku nak share pasal KARNIVAL WOW PUTRAJAYA walaupun sampai dlm kul 10 mlm tp aku nak share gak aku peduli ape... (hehehe dah kate blog aku).. ok la sampai je putrajaya ape yg aku perhatikan byk booth yg dah tutup tapi aku dpt la tgk skit2 booth die... ad pertandingan photography (tema WOW Putrajaya! last date 12 feb nih kul 530 ptg) tapi yg paling menarik minat aku booth motor besar (tapi dah kene canvas moto tuh) pastu booth kereta mewah... ramai gile org bergambar bersama red Ferrari ngan Lamborghini memang gile r harga pun gile.. 

tapi yg super paling minat aku kat booth Perbadanan Putrajaya.. mane taknye tengok tempat tinggal aku dimajukan.. heheh kondominium mewah paling idaman aku kat situ.. cantik and superb gile... lastly g tgk raptai konsert... sempat la tgk Hujan nyanyi lagu Konklusi.. tapi yg mengkonfiuskan aku ialah pengacaranya... die kate konsert penuh besok (12 feb) siap ngan bunga api... tapi karnival berlangsung sampai ahad nih... slalunya konsert n bunga api last day time penutup... ape ape pun aku harap hari Sabtu nih.. so bleh la rehat ari ahad.. hehe... SO WAIT AND SEE JELA... wat sape2 blogger yg berhampiran jom la kite p ramai2 kat KARNIVAL WOW PUTRAJAYA tuh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...