Sunday, February 20, 2011

Kes Saiful Macam Sama Dengan Kes Kematian Norita..?


Assalamualikum,
Aku bukan nak kisah politik Malaysia atau yang sama waktu dengan nya...
tapi tadi aku terbaca kat the star online... berita tentang kes Anuar Ibrahim dengan Saiful Bahari... berita nih dah lama, tapi aku terpikir sebentar...

However, she could not tell who the third sample belonged to or speculate on how it had got in Saiful’s private area. yg bermaksud si doktor ni jumpa 3 jenis air mani di daerah perianal Saiful, salah satu milik Saiful, 2 lagi milik 'Y' dan ada yg 3?...

Jika dilihat pada Kes Norita, si tertuduh terlepas dari hukuman mati kerana di kemaluan wanita itu terdapat BEBERAPA air mani  dan salah satu milik tertuduh... so adakah Anuar akan terlepas dari tuduhan itu? lepas tu lak andai kata Anuar tidak bersalah, dan air mani org 3 dikenal pasti, adakah terbukti bahawa Saiful seorang homoseksual? so tunggulah keputusan mahkamah nanti..

(p/s: klu ada air mani kat dubur, 1 milik si mangsa, 2 milik pemangsa dan 3 milik unknown.. adakah si mangsa itu homo?... subhanaallah.. beertaubat lah)

ini adalah pendapat, bukan untuk hasutan dan saya tidak memihak mana-mana, saya hanya ini meminta pendapat dan pendapat ini hanyalah untuk pengetahuan serta buah fikiran untuk akan datang.. sekian... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...