Friday, February 11, 2011

Jenis Makanan Yang Orang Phobia / Allergic.

Mase dulo-dulo ada member aku nih (pompuan), aku tgk die makan, apa yg aku tgk ada sejenis makanan yg dia xmakan dlm hidangan die.. aku pun tanya la, "awat hang tak makan tuh, mebaziak ja!"... dengan silambe dia menjawab.. "FYI! aku xmakan :

my property

1. Ikan Bilis
sebab masa dulo-dulo time mandi laut aku kene gigit ngan menatang tu!

my propety
2. Togey
aku x makan togey sebab mase kecik pokok togey penah hempap aku!

lepas tu aku berasa sungguh kasihan ngan member aku nih, start pada aritue aku masih ingat sampai skang. Lepas aku dah pandai skit aku pikiaq jap, ha! aku pun baru tau IKAN BILIS mcm mana nak gigit member aku yg besaq tu sedangkan ikan tu haluih ja. pastu pokok TOGEY pun haluih. Awat la bodoh sgt memba aku nih..... Hatuih punya kawan kene kencing tengah bulan!!!!!

(p/s : cerita ini dari memba aku seorng pompuan bernama Farha, beliau bakal jadi seorang guru sekolah... )

5 comments:

  1. abesla student dia salu kena 'goreng kaw2' ngan dia

    ReplyDelete
  2. hakhakhak!xD
    x bleh bayang muka kamu bila pikir reason tu..xB

    ReplyDelete
  3. xpayah byk muka teman,, berkerut jugak memikirkannye... mentang2 le kite ni ada spm je.. dasar cikgu kaki kencing.. hehaha

    ReplyDelete
  4. okey, putri langsung tak suka makan togeh ngan ikan bilis. tataw npe. (>_<)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...