Friday, March 11, 2011

Sory Kalau Lambat, Xcun, Saiz Tak Ok, Jauh dari Imaginasi

Assalamualaikum dan salam muhibah..

Woot woot.. di hari Jumaat nih, saya mohon maaf kalau:

Header yang anda request lambat siap, xcun, saiz tak ok ngan blog atau header anda jauh dari apa yang anda inginkan..

Sebab-sebab nye ialah:
lambat siap: sebab ada yang request ari ahad malam or isnin sampai jumaat, coz waktu berikut saya sedang study atau waktu tersebut saya tak free atau waktu tersebut internet connection lambat (dah kate wifi free)
Xcun : sebab saya bukan budak art and design, saya buat ikut saya rase cun dan based on information anda kasi (kadang-kadang susah nak puaskan hati requester nih klu info yg diberi tak cukup)
Saiz tak ok: buat mase nih Google chrome saya buat hal, tak bleh nak bukak, so terpakse gune mozilla dan menelaah bahase code dari mozilla yg keliru (so klu nak kasi cun SILA BERI SAIZ IKUT PIXEL ye) huhu
Jauh dari imaginasi : mungkin requester nak mcm ni, macm tu, sampai aku jadi mereng.... oleh sebab itu andai anda nak header cantik, sertakanlah dengan wallpaper kegemaran anda ye..

Sekian wabillahitaufiq wal hidayah, assalamualaikum warrahmatullahhi, wabarakatuh.. wassalam...

2 comments:

  1. buat saya punya paling last! hehe.
    take ur longest time.:)
    and study jgn lupo yo kopi~

    ReplyDelete
  2. hye...nak tya ckit boley? macam ne nak dptkan font2 yg menarik tuk header...TQ

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...