Saturday, March 26, 2011

REMINDER : Wei Tutup Lampu Save The Earth,


Assalamualaikum dan selamat petang semua...

sebagai makhluk planet bumi yang prihatin saya sukacita ingin memaklumkan kepada semua yang membaca, sedang membaca, blogwaliking, sedang click iklan, sedang usha kehenseman blog ini atau yang sedang-sedang saja (lagu dangdut) atau terbaca blog ini atau berbagai lagi, diharap anda dapat membantu, menyokong, support dan membantu skali lagi, agar switch off the lights bagi menyokong Earth Hour 2011 disamping menjaga alam sekitar kita... bagi yang tak tutup lampu itu sukahait die sebab bukan aku yang bayar bil TNB beliau.. so ingat:

JAM 8.30 PM - 9.00 PM
TEMPAT KAT MANE YANG ANDA BERADA YANG ADA LAMPU ATAU ALATAN YANG GUNA ELEKTRIK

ok bobye.... 
(p/s klu nak tempah header ada link kat atas.. free of charge! pastu klu sape2 yang shout kat shoutbox aku and waktu die 8.30 - 9.30 aku tak layan sebab aku offline time tu.. lol)

1 comment:

  1. tak dapat la nak support..soami kije mlm..hero2 lak genti menjerit sakan klu kn bergelap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...