There was an error in this gadget

Wednesday, January 26, 2011

Penampakan Lembaga Putih di Dinner Part 2 Asasi UiTM Kuantan 2008


Xtau betul ke tak? ptg td aku tengok la gambar lame2 time dinner dulo-dulo... gambo kat atas ni gambo member u aku... mase tu sibuk bergambo yela dinner kan.... tapi yg peliknya gambo kat blakang tu... memang x nafikan dinner aritu buat kat hotel tepi pantai... sronok... tp skang bru aku perasan yg gambo ni paling pelik yg lain ada gak kabur2 tp aku assume tu mungkin gambo asap barbecue... tp skali lagi ada asap yg sama tp mcm bentuk wanita.....

SIAPA WANITA NI???? SIMPANG MALAIKAT 44... (p/s: rakan diatas ialah Aminu dan Chubby)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...