Friday, April 15, 2011

Politik: KOPI Bingung? Sape Boleh Jawab?



assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sape yang bace blog ni cube jawab persoalan politik ni.
(saya bukan mane2 pihak, cume nak refresh ape yang org ramai kate, ape yang penceramah cerita, ape yang akhbar kalut dan ape yang bising kat tv)

1, sape perdana menteri malaysia yang pertama: jawapan ku Tun Abdul Rahman;
R= Rahman
A=Abdul Razak
H=Hussain Onn
M= Mahathir
A= Anwar tapi tukar kepada Abdullah
N=Najib
ini adalah teori yang dikecohkan dulu... pastu bile Anwar tak jadi PM pastu bebas tuduhan mase zaman Abdullah then Najib naik kecoh bende ni... ini yang buat aku terfikir:

1 dorang tuduh Najib n Rosmah ada scandal pembunuhan Altantuya... later 2 pesalah dijatuhkan hukuman.... yg pelik sampai la ni tak tau pun MUKA SI PEMBUNUH tue life kat tv mase ditajuhkan hukuman atau perbicaraan... ada angin kate tu org lain yang memang akan jatuh hukuman mati dan 2 pesalah yang mengaku tu di support ke oversea... wallahualam... tapi mase Mona Fendi dulu relek je die ngan pesalah yang terlibat tayang muka b4 hukuman dibicarakan. (skali lagi saya tak tuduh sape2 just curious)

2 pasal kes liwat anuar part 1... nape saiful? sape die? ada org kate die bukan best student pun / popular... hebat saiful ni dpt jadi setiausaha Anwar or dorang ada...... taktau la..

3 anwar 2 bile election sarawak..... sex tape? yang peliknye pesal la susah 2 nak tgk vid tu,  cari je la pompuan yang buat toot dalam vid tu.. tanye je die.. klu tak jumpa.. ntah la labu...

4 sape brani jawab tinggal kat komen aku cuba nak try solve ikut pikiran aku... but for me better habis sgala macam election ni pastu TV BERITA AKHBAR pun tukar cite lain.. kan best...

ADAKAH MALAYSIA AKAN BERTUKAR SEPERTI NEGARA-NEGARA ARAB.. hope jangan la... biar peace and sape yang memimpin pun sila undur dengan peace..  fuhhhhhhhhhhhh

(psot ini tidak membuktikan saya sokong mane2 pihak, just nak share ape yang org sekililing kecohkan.. tak tau tu fitnah ke ape.. sebab telinga ni naik bingit pastu andai itu fitnah dan saya terpecaya maka saya pun dapat dosa skit.. takut dowh!)

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...